Hilarious

Idag har jag lärt mig stava till hilarious, man lär sig något nytt varje dag.
Dessutom har jag inskaffat en tight tupkjol samt ett vitt AA-fodral och så får jag inte glömma min söta lilla bruna axelremsväska från second hand.
Jag har också varit oerhört generös eftersom jag har gett bort en ill/chock rosa body till min underbara vän Jennifer!


image152

Den chockrosa bodyn var mycket sexig på Hannes, spana in den förföriska bilcken.. Grr

image153

Ett litet klädbyte. Jäkligt ful bild men den bjuder jag och Hannes på. Jag är gubbdvärgen tillvänster och Hannes är läderbögen till höger. ( Mitt ansikte är som ett lakan och nej jag är inte sjuk, jag försov mig imorse. Kirrade outfiten på 13 minuter för att vara exakt och då ser jag ut sådär. Men det är ju härligt att vara ful ibland )

image154

Yes, jag har funnit mitt nya jag. I go by the name Blottar Julie


Vad gör man inte för att liva upp tillvaron, ganska hilarious..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0