Inget att förlora

Slitsam skit vecka har det varit. Men jag är en duktig tjej och styr upp saker och ting, ibland blir man lycklig och glad. Nu blev det både melankoliskt och personligt, förstår faktiskt inte längre varför jag skriver inlägg, har inget behov, ingen tid och förstår inte syftet, så överlägger ett slut med detta.

Gör det kortfattat:
Dagens glad; Picknick i stadsparken och stek i solen dessutom har Erik har skänkt bort sin cykel till en bättre behövade (mig)
Just nu; min facebook vän Mange Schmidt har lagt upp en ny låt på myspace, som satt sig snabbt
Tänker på; Sommaren, Gotland,Skåne,Danmark och Way out West se upp för mig!
Imorgon; Tar min vän klassens banan studenten förutom det så överväger jag grillning i Sommar öregrund

image175

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0