Vårförhoppningar

Låt mig citera min andra halvas vårförhoppningar :

Jag ; Hur är det där uppe i snön eller vart du nu är !? Några brytna ben ?
Sofia ; Nej som tur var inte, men kunde jag ha brytit min nacke.. Jag råkade ta fel på ett hopp och hoppade i ett svart. Det gjorde ont. Förretsen vad är det för väder, Har vi sol ?
J ; Okej, det var ju inte oväntat.. Varför undrar du vad det är för väder ?
Sofia ; Nej men säg, är det sol ?
J ; Ja det har varit fint väder och det finns ingen snö.
Sofia ; Toppen då kan jag andvända mina ballerina skor när jag kommer hem!

( min andra halva är alltså på skidsemester och räknar ner dagarna så hon kan komma hem och andvända sina vårskor, gulligt! )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0