Usch

Usch för söndagar, västa dagen på hela veckan! Jag tycker faktiskt söndagar är värre än måndagar eftersom  söndagar för det mesta innebär plugg och planering för kommande vecka, för det mesta får man ingenting vettigt gjort och helgen är över..

Den här har nog varit västa söndagen för mig hittils detta år. Men jag är faktiskt lite stolt över mig också, efter en trevlig lördagskväll med festande och jag kom i säng runt 4 tiden på natten pallrar jag upp vid 7 tiden och åker iväg till jobbet!? Som tur var mådde jag relativt bra, vilket var otroligt skönt. Sen har jag jobbat hela dagen fram till 5 tiden efter det har jag myst lite hemma och pluggat matte C ( logaritmer - tråkigt och lite svårt ) Nej, matte är inte riktigt min grej.. Men det är värt det I guess.. Just nu har jag tagit en paus i pluggandet, ganska skönt!
Även fast jag känner mig rätt sliten från helgen måste jag bara tillägga att den har varit väldigt trevlig.
Men nu väntas en ny vecka, man hoppas ju alltid att den har något roligt att bjuda på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0