Pinsamt

Tänkte berätta dagens pinsammaste händelse

Jag är påväg hemifrån. Jag är sur och på riktigt dåligt humör. Hela dagen är det någon med dolt nummer som har terroriserat mig med telefonsamtal. Och jag var helt enkelt jäkligt trött på det.

Telefonen ringer igen - dolt nummer

 Jag svarar (med väldigt högt tonläge, nästan skrik)  :  SLUTA RING HELA JÄVLA TIDEN !!!
(är nära på att lägga på)
 - Tystnad...        det är Peter från bredbandsbolaget..
- Jisses, vad jag skämdes..
Jag bad naturligtvis om ursäkt och berättade hur det var.
- Peter var väldigt förstående och nästan skrattade. ( puh, tur det )

Kommentarer
Postat av: Majsan romabiblioteket

Haha, kul sånt händer BARA mig jue :P

2008-02-19 @ 19:01:53
URL: http://mollysamuelsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0