På hemmaplan

Nu är jag hemma hos mitt andra päron och hälsar på. Jag har haft så fullt upp så det var faktiskt länge sen sist. Ganska skönt att komma bort lite och slappna av tycker jag. Idag har jag varit ute och övningskört lite, gick faktiskt väldigt bra även fast jag körde våran nya bil som jag inte hade varken sett eller kört förut. Gud vad jag tycker det är roligt att köra bil!

En annan sak som gav den här dagen en guldkant var att träffa bonja&luddelito efter flera veckor. Gissa om de var glada att se mig och jag dom! Jag tycker verkligen om hundar världens mysigaste och bästa djur.. Inte för att jag är en sån där "hundfanatiker" ( jag är inte besatt ) men hundar är söta, människans bästa vän som det sägs.











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0