Killkläder

Under den senaste tiden har jag sett en hel del snygga kläder på herrsidan. Det gick så långt att jag idag till och med inhandlade en killtröja, tro det eller ej men till mig själv. Jag blev helt kär och vara bara tvungen att köpa den, och tro mig den är fin! ( ska lägga upp en blid inom  kort, just nu fungerar inte tekniken tyvärr ). Tröjan kommer bli perfekt som tjocktröja på de ljuma sommarkvällarna i sommar. Den är väldigt sommrig och seglig och jag bara älskar den! Dessutom fick jag upp ögonen för en adidas darling på killsidan också, doch kanske jag ligger lite lågt med det inköpet kanske kan övertala någon annan att inhandla den..


image82

Den jag kikade på var dock inte denna modell, den var något glansigare i tyget och mer 80-talsinspirerad.
Så härlig

Kommentarer
Postat av: jennifer

Den där var ju också snygg (såg den på solo)
Men wct-tröjan var lätt snyggare.. :)

2008-02-17 @ 11:44:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0