Idag

Detta har verkligen varit en dag jag behövde. En lugn dag så jag hinner i kapp mitt liv, skönt!
Dagen började mycket tråkigt prov i två timmar (matte C logaritmer) inte så värst kul men jag hoppas det gick okej. Men ni vet när det känns som ett prov gick riktigt bra, brukar det oftast gå skit.
Men jag bruka hålla mig till mitt motto : ha inga förhoppningar! Ett mycket bra motto tycker jag, eftersom man inte blir besviken då.
Slutade skolan tidigt för ovanlighetens skull, så skönt! Sen gick jag och vännerna och fikade på stan. Jag åt årets första SEMLA, mums de e goodie med Semlis. ( Varför har jag inte ätit någon tidigare kan man undra!?)
Gick sedan en sväng på stan och så mycket fina vårkläder jag såg. Jag blev bara så glad av alla våriga och härliga kläder jag såg. Jag blev riktigt peppad på en shoppingrunda må ja säga.

 Pluggar lite projekt och företagande nu och snart ska jag pysa iväg och "friska" ska bli skönt.

Kommentarer
Postat av: Josiee

tack:) hoppas du tittar in igen:D

2008-02-12 @ 21:32:21
URL: http://josieeme.blogg.se/fashion/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0