24h sömn

Måndagen började med ett muntiligt anförande i Svenska (nationellt prov). Vilket jag tyckte gick bra och jag kunde nästan allt utantill så det kändes skönt. Vaknade dock illamånde och det höll i sig hela dagen, så jag åkte helt enkelt hem och däckade.
Efter att ha sovit nästan 24h i sträck, lite kräks och inte ätit något på nästan två dagar är jag back on track. Vet inte riktigt vad som hände? Jag brukar vara gjord av stål och aldrig bli sjuk men ibland händer det att man känner sig svag och blir riktigt sjukling. Nu är det skönt att må bra igen.
Men efter två dygns vila blev tristessen ett faktum så jag åkte helt enkelt iväg till Ikea för att inhandla lite julklappar. På väg hem döck det upp en riktigt fräsch dröm BMW framför min konstigt mörkröd färgade bmw dessutom var den i dröm färgen vit som jag hävdar är den snyggaste färgen på en riktigt fräsch bil.
Såklart var Julia tvungen att köra om den fräscht vita BMWn. Varför kan man fråga sig? Ingen aning, var helt enkelt tvungen. Och sen började jag drömma mig bort på lite bilmodeller jag faktiskt skulle önska mig, köpa och jag vann på triss eller hoppas på att få om jag skulle vara med i MTVs program my sweet sexteen när alla kids får en bil i födelsedags present (fast det skulle bli my sweet nineteen). 

Drömbilarna och om någon av dem hamnar i min ägo så kommer den garanterat vara vit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0