Nu finns jag här

Tro det eller ej, men nu sitter jag här framför datorn och bloggar.. Jag vet inte riktigt vad det var som fick mig att göra detta. Jag som länge har varit lite skeptisk mot bloggar eller kanske inte andra människor som bloggar, för det kan jag ibland tycka vara ganska inspirerande och stundvis underhållande. Men till att jag själv ska börja blogga..

Min skepsis har varit att jag har trott att jag själv inte kommer att ha så mycket intressant att skriva, och att bloggandet tillslut kommer att bli en slentrian, med en sisådär ett till två blogg inlägg per månad.
Blir det kommer jag inte fortsätta,  det är ett promise.

Hela värden kommer säkert läsa min blogg, jag kommer nog att vara så fascinerande.

Så, hey jordens cyperspace nu finns jag här. Enjoy!


Kommentarer
Postat av: Abbe

Du är bra på att skriva!

2007-06-28 @ 23:39:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0