working 9 to 5

Inte långt kvar att jobba nu. Känns riktigt skönt. Snart 3 veckor tråkiga avklarade.
Och då menar jag verkligen tråkiga. Trodde att jag skulle få göra något lite mer avancerat på jobbet eller åtminstone något varierande. Jag börjar bli less på att jobba nu. Speciellt när solen skiner mer än aldrig förr, och man sitter inomhus blå som en smurf och jobbar. Förvisso är jag glad att ha ett jobb och få in lite slantar till sommaren, men det kunde ju ha varit roligare. Tur att jag i alla fall har haft några coolingar som workhomies, det har gjort att man skiner upp ibland.
Nej, ska inte klaga mer..
Du får se det från den ljusa sidan som Martin sa, du blir i alla fall taggad att ta dig någon annanstans i livet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0