Vart är sommarvädret?

Idag har jag mestadels varit inomhus och när jag har kikat ut genom fönstret har jag bara sett gråa moln.. Har solen tagit semester eller vart har den tagit vägen, vill verkligen ha en riktig stekar dag snart.. Kan jag få lite sommarväder på beställning ?

Såg mina betyg för första gången idag, och jag blev glatt överraskad. Det kändes skönt.

Min nya mobil kom häromdagen med , så har pillat lite med den.. Det var ju på tiden att jag fixade en ny, min gamla var ett stort renoveringsobjekt och jag hade tur om den ens gick att sätta på.. Men jag skjuter alltid upp saker, sån är jag.

Kvällen spenderades hemma hos mina kusiner med min lilla tokpelle, spelade boule och hade det rätt mys. 



                                                     image13


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0