Det blir aldrig som man tänkt sig

En mening som jag andvänder alldeles för ofta. Hela förra veckan var verkligen en sån vecka, först var det tänkt att vi skulle till Gotland. Men inte blev det gotland inte, istället fick jag jobba hemma hos min farmor & farfar. Kanske kunde ha haft det roligare även om det var trevligt att träffa släkten som man inte träffar på allt för ofta. Blev lite sol, bad och festade med, själv hade jag riktigt kul. Men att dricka campari och sedan hoppa studsmatta är inget att rekommendera.
 
 För det första ; Drick aldrig Campari, det är nog det äckligaste som finns att dricka.

För det andra ; Dessa blåa studsmattor ser ofta mycket frestande ut, men vill du inte att det ska gå utför allt för fort, avstå frestelsen.

 Nu ska jag tagga till för sommaren, känns helt dött som det är just nu.. Blir väl något spontant framöver hoppas jag på

 Löning idag by the way. Nice Nice

  

 / J.es


Kommentarer
Postat av: Abbe

Campari har väll aldrig varit någon höjdare

2007-07-26 @ 11:04:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0