Studier

Jag har fått upp ögonen för studierna, börjar känna ett flyt och en mening med att lägg energi på plugget. Idag har jag genomfört svenska nationella det skriftliga provet, blav ganska nöjd och det kändes bra. Sen har jag pluggat en hel del gen och bioteknik samt genetik. Det är ganska sjukt och helt otroligt hur tekniken har utvecklas och kommer att utvecklas, kloning, genmanupulation och bakterier det går att åstakomma allt.
Naturkunskpen till ära kikade jag lite på Nobelfesten och fick till min förtjusning se en jätte liten japan-gubbe som förmodligen var i hakhöjd med mig och nobelpristagare. Han var helt enkelt en riktigt söt liten gubbe men vad nu det har med naturkunskap att göra.
Just nu är jag mitt upp i min entourage-vecka så nu blir det kika av.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0