Psykfall i maxkön

Sitter och filosoferar över året som har gott. Vad mycket som har hänt det känns som jag har utvecklats väldigt mycket som person. Det känns konstigt att se tillbaka. Och som gräddet på moset har jag avrundat året med dom två sjukaste utgångarna hittills. Otippat hamnat på ett julbord med ett helt hockeylag, korvfest helt enkelt och sedan blivit utsatt av ett psykfall inne på max, den situationen var helt absurd.

Såhär gick det till.

Helt oprovocerat står en tjej i maxkön och stirrar på mig. Jag stirrar tillbaka.
-Hon; Ragga inte på min kille. (Killen är nått jävla 5i3ragg som hon har hittat och jag hade inte ens sett han.Ett jävla stolpskott rent utsagt som jag lika gärna kunnat spytt på)
Jag; Vad snackar du om?
-Hon; Ska jag knulla dig din jävel?
Jag blev helt chockad men försökte vara lite skämtsam med mina vänner och säger: Ja alla vill ju knulla med mig.
Jag ser hur det svartnar till i hennes ögon och då tilläger jag, "ursäkta att vissa är lite sexigare än andra."
-Hon(psykfallet) kastar sig på mig och börjar slita i mitt hår, jag står helt böjd och kan inte göra ett skit. Sofia försöker stoppa denna galna kvinna och då sliter hon dag i Sofias hår. Jag blir alldeles chockad och Sofia skriker för det gör så jävla ont. Denna kvinna släpper då taget och får med en stor hårtuss i handen. Och inte nog med det då sliter greppar hon tag i Lindas öra och sliter sönder och ur hennes örhänge som sitter i örat.
Vakten kommer och hämtar henne . Och kvar står vi så sjukt chockade. I max kön. Helt absurt.


Innan kvällen såg det ut såhär, riktigt spårat-riktigt kul!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0