Nyklippt

Mitt hår luktar alldeles ljuvligt, en undarbar doft av äpple och sommaräng. Tänk om man kunde lukta såhär varje dag, det skulle vara en ren dröm! Men som sagt är det inte varje dag jag besöker min frisör för att fixa hårtopparna.
Jag känner mig nästan som en ny människa dock en mycket fattig människa eftersom jag har varit och inhandlat alla julklappar idag. Och jag är generös i år, men det är mina nära och kära värda och det är inte varje dag man köper paket. I år är jag också oerhört nöjd med mina paket, har köpt riktigt bra saker, användbara saker. Det är dessutom skönt att ha inhandlat allt i ganska god tid det enda jag har kvar är en JAKTbok till kära far för 300 riksdaler. Som sagt är jag generös i år. Jag har också upptäckt att jag kommer köpa "grisen i säcken" eftersom boken kostar runt halva priset på internet. Men  nej, jag orkar inte tjaffsa med internetbeställningar det är inte min grej. Det får bli det lata och dyra alternativet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0