My my hey hey

Just nu sitter jag och lyssnar på Neil Young som har gjort helt fantastisk musik och kollar upp lite utbildningar som kanske kan bli intressanta. Dagen i sig har varit oerhört tråkig och jag är grymt rastlös. Den börjar med att jag kliver upp klockan 5 imorse för att hinan till tandläkaren som jag har i en annan stad det som var surt var att jag hade sovmorgon till klockan 1. Dock var det skönt att hoppa upp tidigt och vara lite effektiv, hann hem och träffa mitt lilla hjärta till mormor. Sen blev det någon timme i skolan och nu är jag hemma och är rastlös, tråkigt.
På tal om tråkig så var helgen minst sagt inte tråkig vilket den aldrig blir när man spenderar den i Stockholm. Vi har en tendens att spåra och det är så värt.  Först blev det Fellows och sedan Laroy eller som vi kallar det Laröj sen bar det av på en efterfest på Artillerigatan. Det var trevligt och det bästa var nog att en kille liknade komikern Johan Glans och Hanna utbrister : Ser du inte, han är sjukt lika han i Hjälp! som vill ta livet av sig, eller hur? och jag : Ja, och han killen du vet i barnprogramet skroten. Sen blev man populär, inga konstigheter.

Kommentarer
Postat av: Hanna med H

Haha! ska man ha kul så ska man .. ska man festa så ska man. Inga konstigheter!!

2008-12-06 @ 15:20:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0