Friday morning



Godmorogn, morognpigg som jag är (sometimes anyway)!
Sitter här och planerar helgen lite, det blir halloween fest i bålsta för min del. Ska bli riktigt kul faktiskt..Och jag vill vara utklädd, tänkte att jag skulle vara pirat eller kanske maffiaboss, maffiaboss är väl lite ironsikt, jag kommer antagligen bli värdens minsta boss med blingbling så det lutar faktiskt åt Pirate ala Johnny Depp. Men det finns så himla mycket att klä ut sig till, ett tag tänkte jag om jag skulle låna min morbrors iprendräkt, haha, jag ser ut som en stor M&M i den! Eller nått annat eftersom min morbror har en hel vind med maskerad kläder hemma hos sig..

Nu ska jag pilla lite med SketchUp (3D-program) som jag precis laddade hem, är rätt kul när man kan det!

Är lite sugen på att vara en Pirate


Kommentarer
Postat av: Mario Henriksson

hej :D jag undra var man kan få tag i ipren dräkt. Kan inte du fråga din morbror var han skaffa sin :) Så e du jätte snäll :)

2008-08-28 @ 16:42:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0