Gud hörde min bön

Har fått bra väder, hoppas det håller i sig!

Helgen har varit trevlig, solig och mysig.


I lördags blev det första turen ut med båten i år. Och det var riktigt mys. Första badet med för den delen. Härligt att åka båt och vara ute på havet tycker jag, det är nått speciellt.

Sedan blev det privatfest i Uppsala.

 


Söndagen spenderades med sötnosarna på fik 018, åt en efterlängtad sallad.

Sen blev det bad i gruvan med mina beachboys, råkade göra en lite misslyckad framåt volt och usch vad det sved på min rygg.. Blev biten av en kräfta med, ajaj.. Blev i puttad med kläderna på, fick punktering på cykeln på hemvägen.. Tänk sån tur man kan ha, somsagt en mycket lyckad kväll.


                                                                 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0