Julstämning


Idag har jag äntligen fått lite äkta julstämming. Att klä granen och plocka fram alla röda tomtar som står lite här och var har gjort sitt till. Ibland kan jag känna att julen blir så stressig med allt som man måste göra. I år handlade jag mina julklappar i tid, så skönt att slippa vara ute i sista minuten.. Här om dagen när jag och vännerna böt julklappar och mös med glögg & glass ( lite ojuligt kanske) men gott som alltid. Vi disskuterade iallafall julkalendrar genom åren, och vi var väl eniga om att mysteriet på greveholm och sunes jul onekligen har varit de bästa genom tiderna.. Själv tycker jag Sunes jul är helt underbar! Jag älskar när håkan har pepparkaksdeg i strumperna, mysigt värre! Det finns också en julkalender som jag jämt tänker på men jag minns aldrig vad den heter, den handlade om en liten mysig stad och så var de på jakt efter en stjärna eller någonting sånt, hur mysig som helst.. Om jag bara kunde minnas vad den hette, hm..




Jag hoppas ni alla får en underbart mysig Jul!
Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

greveholm! :D

2007-12-22 @ 21:42:51
URL: http://prinsessavonluthagen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0