Julafton

 


Ännu en mysig och härlig julafton fulländad. Även om inte julkänslan har funnits där, så kom den med glädje på julafton i alla fall. Glögg, Kalle Anka, Nötter, Gröt och Alladin askar ( i år slapp jag köttbullar & prinskorv, det blev vilt ala daddy istället så mycket godare).

 

Roligaste i år var onekligen när tomtens sista klapp skulle delas ut, tomten går då ut och hämtar en stor säck. Och vad fanns då i den säcken? Jo en årsförbrukning toapapper. Toapappaerslukaren blev förvånad och alla vi andra skrattade.
Så årets julklapp blev alltså en årsförbrukning toapappaer, haha!


Förresten verkade det som om jag inte hade varit så snäll i år inte enligt tomten i alla fall. Om jag jämför med förra året när jag fick mest julklappar av alla, jag kommer ihåg att jag räknade dem till 63 stycken.. I år blev det sisådär ett tjugotal, stor skillnad!


 

                                   image45


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0